Tuesday, December 31, 2013

Good Papai 2013..Welcome 2014..

Posted by fa10_munyra at 7:50 AM
Assalamualaikum..
                                                     curi google punya..
huhu hurm..2013..tahun yang memberi aku banyak keinsafan..banyak pengajaran..semua tu menjadai aku lebih waras kot..hoho..ukeh tak lawak..tapi seriusly 2013 mmg tahun penuh dgn suka dan duka..tapi..banyak duka actually..tapi..(bape banyak tapi da..)..hoho..tahun 2013 beri seribu satu makna dalam hidup aku..insyaAllah 2014 pasti akan lebih baik daripada tahun 2013..hope so..ok..2013 dah melabuhkan tirai dan 2014 muncul..so nak pasang azam ni.. 

ok azamku.. 
untuk mak + ayah:- 
1. nak kurang dan kalau boleh tak nak langsung melawan cakap mak + ayah
2. kalau mak suruh buat sesuatu aku tak nak merungut atau mengeluh 
3. nak jadi anak solehah 
4. akan gembirakan mak + ayah dengan dapatkan dean list.. 

untuk adik dan kakak:- 
1. nak kurangkan bergaduh mulut dgn kakak + adik 
2. tak nak lawan ckp kakak 
 
sebagai pelajar:- 
1. hormat lecturer 
2. buat assignment on time 
3. tak nak nyusahkan lecturer 
4. study hard 

sebagai sahabat:-
 1. menjadi pendengar yang baik
 2. sentiasa menyokong dorang 

 untuk diri sendiri 
1. tak nak ngumpat2 
2. kurangkan tido
3. tak nak malas2 
4. tak nak marah2
 5. tak nak sombong, riak 
6. think + 
7. nak ubah pemakaian lebih baik nak expertkan driving skill 
8. nak dapat dean list. 

panjang beno azam aku ye..hoho..insyaAllah kena tunaikan sikit2..so azam korang apa pulak..mari sama2 kita tanamkan azam ye..=)

0 comments:

Post a Comment

 

...FatIn MunIraH... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei